Szukaj

FAQ

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować i można dokonać zakupu bez rejestracji. Jednak zachęcamy do zarejestrowania się w naszym sklepie. Posiadanie konta pozwala na wgląd m.in. w historię zamówień i status zamówienia. 

FUNKCJA REJESTRACJI BĘDZIE MOŻLIWA WKRÓTCE

JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA? KIEDY ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?

O każdej zmianie statusu zamówienia informujemy poprzez wiadomość e-mail na podany adres mailowy. Czas realizacji zamówień to 1-7 dni (w wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć do 14 dni). Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia przez firmę kurierską (1-2 dni robocze). Po zmianie statusu na WYSŁANE prześlemy link do śledzenia zamówienia.

Status zamówienia można również sprawdzić na swoim koncie klienta (WKRÓTCE)


BRAK POWIADOMIENIA O ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA, ANI O JEGO DALSZYCH ETAPACH REALIZACJI - CO TO OZNACZA?

W takiej sytuacji prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM. Jeżeli jednak i tam nie ma żadnego powiadomienia, to najpewniej zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny e-mail podczas rejestracji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt drogą mailową na adres e-mail: biuro@milagro-store.pl
 
CZY MOŻNA DOKONYWAĆ ZMIAN W SWOIM ZAMÓWIENIU?
(zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy)

W zależności od etapu na jakim jest zamówienie. Jeśli zamówienie nie ma jeszcze statusu WYSŁANE jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt drogą mailową na adres: biuro@milagro-store.pl lub odpowiadając na pierwszego maila otrzymanego od nas po złożeniu zamówienia.

DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE?

Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni robocze. Jeżeli wpłata do nas nie dotarła, po 3 dniach system automatycznie anuluje zamówienie.

CZY MOGĘ POŁĄCZYĆ SWOJE ZAMÓWIENIA? 

Istnieje taka możliwość we wstępnych statusach realizacji zamówienia. W celu ustalenia połączenia należy skontaktować się z nami drogą mailową.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest zamówienie.

Jeżeli zamówienie ma status REALIZOWANE można anulować zamówienie odpowiadając na maila z informacją o przyjęciu złożonego zamówienia lub na koncie klienta (wkrótce). Zamówienie uznać można za anulowane w momencie otrzymania od nas maila potwierdzającego anulowanie. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie jest aktualne, co oznacza, iż nie mieliśmy już możliwości je anulować. 

Jeżeli zamówienie ma status PAKOWANE lub jeżeli zostało już przez nas wysłane niestety nie ma już takiej możliwości.

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?

Niestety nie ma możliwości osobistego odbioru.

CZY SĄ DOSTĘPNE KARTY PODARUNKOWE?

Oferujemy Państwu możliwość kupna karty podarunkowej w kwocie: 50 zł, 100 zł, 150 zł, 200 zł, 300 zł na stronie naszego sklepu w zakładce "Karty Podarunkowe". Istnieje możliwość kupna karty na inną kwotę niż podane, w razie takiej potrzeby prosimy o kontakt: biuro@milagro-store.pl. Kartę przesyłamy drogą mailową, jednakże na prośbę Klienta istnieje możliwość przesłania Karty Podarunkowej na wskazany adres za dodatkową opłatą. O chęci otrzymania Karty Podarunkowej w formie fizycznej należy poinformować nas przy składaniu zamówienia (okienko: komentarz do zamówienia) lub drogą mailową.

Szczegółowe informacje o sposobie realizacji karty otrzymasz w e-mailu/paczce wraz z zamówioną kartą.

CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

NIE OPŁACIŁAM/EM SWOJEGO ZAMÓWIENIA. GDZIE ZNAJDĘ LINK DO PŁATNOŚCI LUB NUMER KONTA?

Jeżeli wybrano szybki przelew ING iMoje, klient zostanie przekierowany na stronę płatności. Należy wybrać swój bank, zalogować się i opłacić zamówienie. Jeżeli wybrano płatność przelewem tradycyjnym, nasze dane zostaną wyświetlone w ostatnim etapie składania zamówienia. Jeżeli przypadkiem strona się zamknęła, podajemy nasze dane:

Płatności za zakupione towary można dokonywać na numery kont bankowych:

mBANK:
35 1140 2004 0000 3702 7880 5714
ING: 
11 1050 1588 1000 0097 1487 7280 

przelewy zagraniczne:

IBAN: PL 11 1050 1588 1000 0097 1487 7280
SWIFT CODE:
ING BPL PW

Należy skopiować wszystkie dane i zrobić przelew na wskazany numer konta. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Proszę pamiętać, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 3 dni. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym są księgowane ręcznie, po zaksięgowaniu wpłaty wyślemy maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.

Jeżeli jednak nadal klient chce skorzystać z płatności iMoje, a strona płatności się zamknęła - prosimy o kontakt mailowy, wyślemy link do płatności.

CZY MOŻNA USTALIĆ KONKRETNĄ GODZINĘ DOSTAWY? 

Firmy kurierskie to firmy zewnętrzne, dlatego też mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.

JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY?

W naszym sklepie za swoje zamówienie można zapłacić: szybkim przelewem online z ING iMoje, BLIK, kartą, przelewem tradycyjnym lub za pomocą TWISTO. Przesyłka dotrze z pomocą Kuriera lub paczkomatu InPost.

CO TO JEST TWISTO?

Metoda zakupu, która pozwala zapłacić za zamówienie dopiero po uprzednim sprawdzeniu go w domu. Bez rejestracji i podawania wrażliwych danych. Szybko, bezpiecznie i wygodnie! Klient ma 21 dni na opłacenie zakupów od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie niezbędne informacje zostaną przesłane mailowo. 

Jeśli klient wpłaci na konto Twisto należność za swoje zakupy w ciągu 21 dni od dokonania transakcji, Twisto świadczy usługę zupełnie za darmo! Jeśli klient będzie chciał zapłacić za swoje zakupy później niż przed upływem 21 dni od transakcji, naliczone zostaną odsetki ustawowe w wysokości 14% w skali roku zgodnie z art. 481 § 21 i § 24 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (j.t. Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). Nie martw się - Twisto informuje o zbliżającym się terminie płatności, aby pomóc wpłacić pieniądze na czas.

Przykład:

Klient zrobił zakupy na kwotę 100 zł i nie zapłacił w ciągu 21 dni. Minął tydzień (7 dni) od terminu zapłaty, więc naliczone odsetki będą wynosić 0,27 zł, po upływie dwóch tygodni (14 dni) 0,54 zł, zaś po roku 14 zł.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Wystawiany jest tylko paragon zakupu.

MOJA PRZESYŁKA ZOSTAŁA USZKODZONA. CO MAM ZROBIĆ?

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona  przez kuriera, klient ma obowiązek upewnić się przy kurierze z jej stanem.

Jeżeli zauważono, że przesyłka mogła zostać uszkodzona należy spisać jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddać ją kurierowi.

W momencie, gdy nie zgłosi się tego faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki.

CO ZROBIĆ Z NIEZGODNYM ZAMÓWIENIEM?


W przypadku otrzymania niezgodnego zamówienia, należy wysłać do nas wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem otrzymanego. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. 

CZY WYSYŁACIE ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?

Istnieje taka możliwość. Cena przesyłki zależy od kraju docelowego. W celu ustalenia kosztów przesyłki prosimy o kontakt: biuro@milagro-store.pl

ROZMIARY I SKŁADY MATERIAŁÓW

JAK WYBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?

W karcie każdego z produktów znajdują się podane przez nas wymiary dla poszczególnych rozmiarów. 

JAK SPRAWDZĘ SKŁAD MATERIAŁÓW?

Składy materiałów można sprawdzić w karcie produktów, gdzie podane są wartości procentowe poszczególnych materiałów w składzie.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

CZY BĘDZIE PONOWNIE DOSTĘPNY DANY MODEL/KOLOR/ROZMIAR?

Zalecamy do zapisania się na powiadomienia o ponownej dostępności produktu, dzięki czemu, gdy będzie dostępny wyślemy taką informację bezpośrednio na maila. Zapisać się na powiadomienie można na karcie produktu klikając w okienko "Powiadom mnie o ponownej dostępności" i podając swój adres mailowy.

CZY PRODUKTY MOŻNA OBEJRZEĆ LUB PRZYMIERZYĆ PRZED ZAKUPEM?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jednakże proszę pamiętać, iż każdy Towar można wymienić w miarę dostępności innego rozmiaru lub zwrócić.

ZWROTY / WYMIANY / REKLAMACJE

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KUPIONĄ RZECZ?

Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia oczekiwań można go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy (np. drogą mailową). Koszt odesłania zwracanego Towaru ponosi Klient, jednakże zostanie mu on zwrócony wraz z pozostałymi kosztami transakcji (dotyczy zwrotów na terenie Polski).

CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ PRODUKT?

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy o uprzednią informację o tym na adres mailowy. Następnie otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu należy odesłać na adres wskazany przez Sklep w mailu otrzymanym w odpowiedzi na zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy sprzedaży.

Proszę pamiętać, że ubrania powinny posiadać nieoderwane metki i być w stanie nienaruszonym oraz nie posiadać żadnego zapachu (perfum itd.) 


• nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem
• każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony
• koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Koszt ten zostanie zwrócony mu wraz z pozostałymi kosztami transakcji (dotyczy zwrotów na terenie Polski)
• zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu

CO ZROBIĆ, ABY WYMIENIĆ PRODUKT?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Należy odesłać do nas ubrania wraz z formularzem zwrotu zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi zwrotów. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.

ILE CZASU MAM NA ZWROT PRODUKTU?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki, co oznacza, że aby zachować termin, należy odesłać ubrania w ciągu tych 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przesyłki.

CZY MOJA PACZKA ZE ZWROTEM JUŻ DOTARŁA? 

Po odebraniu przez nas paczki, wyślemy powiadomienie o tym na adres e-mail klienta przypisany do zamówienia.

KIEDY OTRZYMAM PIENIĄDZE ZA ZWRÓCONE PRODUKTY? 

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od zmiany statusu zwrotu, czyli zarejestrowania zwrotu w naszym magazynie. Na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ RZECZY Z WYPRZEDAŻY?

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie towary. Proszę pamiętać, że zwracane produktu powinny być w nienaruszonym stanie i zawierać wszystkie metki.

CHCĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ

Jeżeli otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.

Jeżeli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, niezwłocznie należy nas o tym powiadomić drogą mailową, by otrzymać formularz reklamacji.

W przypadku reklamacji, otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu należy odesłać na adres wskazany przez Sklep przy przesłaniu formularza reklamacji.

• nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem
• każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, MILAGRO STORE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji
• koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący - zostanie on zwrócony wraz z pozostałymi kosztami transakcji. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

MILAGRO STORE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów